Corpus & Mens

Latest Comments

Geen reacties om weer te geven.

Hoi,

Via een vriendin hoorde ik dat ik maar eens naar “Frans Bouwmeister “moest gaan. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt. Vanwege mijn verleden met seksueel misbruik was ik toch wel zenuwachtig? Alleen met een man in 1 ruimte.
Ik kwam er binnen en voelde me meteen op mijn gemak. Er straalde daar zoveel positieve energie  dat ik me meteen vertrouwd voelde Het leek wel alsof ik daar al jaren kwam. Mijnprobleem was lactose intolerantie en tarweallergie. Na 7-8 behandelingen hoef ik niet meer terug te komen en al mijn problemen zijn weg. Ik heb geen buikpijn meer en kan weer alles eten en heb energie voor 10. Nou Frans, bedankt dat je op mijnlevensweg gekomen bent.

Bedankt,

Gr Yvonne

TAGS

CATEGORIES

Referenties

Comments are closed